Termékek Menü

Magazin

2018-02-21 11:20:57
Akik segítenek, akiknek segítünk

A horgászat az a sport, amit lehet magányosan vagy csapatban űzni. A csapat lehet egy összeszokott versenyző stáb, de egy baráti társaság is. A legtöbbször az utóbbiról beszélhetünk. Anna és Csaba egyik családtagjukat, Anna bátyját hívja segítségül, ha kell még két dolgos kéz a partra.

2018-02-07 12:25:26
Horgászengedély – a tiéd megvan már?

Év elején szokás megújítani az állami horgászengedélyt, leadni a fogási naplót, kiváltani a területi jegyeket. Anna és Csaba elmesélik, hogyan kerültek bajba kezdeti figyelmetlenségük miatt.

„Tudjuk, hogy minden évben fontos a horgászfelszerelések megújítása, karbantartása és pótlása. Ezen felül azonban ne felejtsünk el egy nagyon fontos dolgot: az állami horgászengedélyünk megújítását. Figyeljünk oda annak érvényességére, nehogy bevonják. Az is fontos hogy időben leadjuk a fogási naplónkat. Hiszen ha kifutunk az időből, könnyen dupla árat fizethetünk. Aztán törhetjük a fejünket, hogy mennyi csalit vehettünk volna az árából...

2018-01-22 13:52:21
Társaink, akik mindig követnek

Anna és Csaba javában készül az új szezonra. Korábban leírták, hogyan múlatják az időt a szerelékek rendben tartásával, a felszerelés szakszerű ápolásával. Most arról beszélnek, miket visznek magukkal minden horgászatukra.

2018-01-08 16:11:50
Záró peca 2017

Anna és Csaba egy decemberi hétvégét választott az év utolsó horgászatára a Szászpa Horgásztavon. A kimondottan hideg éjszaka két 10+os pontyot kergetett a horgukra. Valószínűleg komfortosabban érezték volna magukat az elmúlt hetek tavaszias telében, de így sem panaszkodtak.

2018-01-03 08:33:12
Viszlát 2017, üdv 2018!

Anna és Csaba néhány hónapja került a Sneci csapatába. Ők lettek a mi lelkes teszthorgászaink, akik fáradhatatlanul, hétről hétre megosztják gondolataikat, élményeiket olvasóinkkal. Év végén arra kértük őket, értékeljék a velünk töltött időt.

2017-12-22 10:19:41
Vége az évnek, a horgász is pakol már…

Az év végi ünnepekkel együtt a horgászok közül sokan „téli álmot alszanak”, elpakolják felszerelésüket. Jó esetben nemcsak a sarokba dobják a botokat, hanem gondosan felkészítik az eszközöket a pihenőre. Anna és Csaba is így tettek:

2017-12-14 00:00:00
Szászpa - szerelem első látásra!

Anna és Csaba számára van egy horgásztó, amely nemcsak szabadidejük eltöltésének helyszíne, hanem életük legboldogabb napjának is szereplőjévé vált. A lajosmizsei Szászpa Horgásztóról szól következő írásuk.

2017-12-11 07:51:24
Főpróba karácsonyra: halászlét főztünk

A karácsony egyik legmeghatározóbb momentuma a halászlé elkészítése. Szinte minden ünnepi asztal dísze a gőzölgő, vörös, esetleg kicsit csípős étel, amely népszerűsége ellenére mégis megosztja a lakosságot. Anna és Csaba megtartotta a főpróbát: ugyan nem a halászlé a kedvenc ételük, mégis minden évben kerül az asztalra belőle. Így készült:

2017-11-28 08:25:53
Kishalaktól a kapitális fogásig

Minden horgász indul valahonnan. Amikor először ragad botot az ember, örül a csalihal méretű fogásnak is. Aztán az idő előrehaladtával egyre nagyobb halak jönnek. Anna és Csaba végigjárta a „szamárlétrát”.

2017-11-08 10:32:00
Tesztelés – Így látjuk mi

Anna és Csaba nemcsak a halakról ír nekünk, hanem időnként megbízzuk őket termékeink tesztelésével is. Most az Okuma Longbow BaitFeeder LB-60 5+1bb orsó és néhány etetőanyag került a csomagba. Így látták teszthorgászaink a termékeket: